sobota 10. januára 2015

1. a 2. deň za mnou :)

Huráááá

Myslela som si, že po prvom dni sa nedokážem postaviť, ale áno išlo to!!! Vážne je pravda, že všetko sa dá len treba poriadne odhodlanie. Viem, že sú za mnou zatiaľ len 2 dni, ale som spokojná. 

Pustila som si Jillian na notebooku, ale do toho som si pustila pesničky a išlo mi to oveľa lepšie ako keby som mala počúvať samotnú Jillian. Mala som pocit ako by celé cvičenie trvalo 15 minút a nie 30 minút. Nemala som síce činky, ale som sa vynašla a naplnila som si 0,5 l fľašky a cvičila s nimi. Cvičenie pomaličky ubiehalo a ja som si myslela, že ho celé v pohodičke odcvičím, ale prišiel zlom a ja som si myslela, že zo seba fakt vypľujem dušu. Mala som chuť to celé vypnúť a vyhodiť celý notebook von oknom, ale som si povedala, že to dokážem a išlo to. Vypotila som asi 215 654 894 231 213 litrov potu a po cvičení som vypila asi liter vody naraz a len som ležala na zemi a lapala po dychu. Postupne som si uvedomila, že som to dokázala a tak sa zo mňa začal vyplavovať neskutočne úžasný pocit. :)
Večer som urobila ešte navyše 50x obyčajné drepy a 20x tzv. sumo drepy. 

Ráno bolo ťažké sa rozhýbať, musela som sa trošku ponaťahovať, ale bolelo ma celé telo. Keď som v škole chodila po schodoch mala som pocit, že padnem dole :D

Začínam si zapisovať všetko čo robím a zjem a už som 4 dni nezjedla a nevypila nič sladké :) Dnes  ma čaká 3 deň cvičenia, uvidíme ako mi to pôjde. 

Vidíme sa v ďalšom príspevku, xoxo.

1 komentár:

  1. Skvelý článok!
    Na mojom blogu prebieha giveaway, tak ťa srdečne pozývam!:)
    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť