nedeľa 4. januára 2015

Treba sa aj predstaviť

Ahoj


Na začiatok sa asi treba hlavne predstaviť :) ...
Volám sa Natália a chcela by som zmeniť svoj doterajší život ... Nekonečné prejedanie sa a nič nerobenie ma už prestalo baviť a rozhodla som sa ZMENIŤ TO. Mám 18 rokov a ešte celý život pred sebou a práve preto sa chcem zmeniť. Liečim sa aj na štitnú žľazu a keďže mi vôbec nepracuje mám ňou ovplyvnený aj metabolizmus (ak je tu niekto kto sa tiež lieči a má problémy ako ja tak sa kľudne ozvite, zbieram všetky rady, ktoré mi môžu pomôcť), ale naspäť číže aj tým som sa dostala tam kde som dnes ... ale nebudeme si klamať nemám absolútne žiadnu morálku čo sa týka jedla.

Mojím cieľom a cieľom tohto blogu bude zmeniť svoj doterajší sedavý a prejedací život k lepšiemu ... oveľa lepšiemu. A verím, že aj pomalými krokmi ďaleko zájdem. :)

 

Je neskoro plakať nad rozliatým mliekom, a ak je tu niekto kto sa tiež rozhodol zmeniť sa tak vám želám šťastný boj!!  

Poďte bojovať so mnou, pôjde nám to lepšie.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára