utorok 6. januára 2015

Začíname s 30 DAY SHRED

Aaahojte

Ešte som asi nevidela blog, na ktorom by sa nerozoberala Jillian Michaels a jej program 30 DAY SHRED. Našla som ho najskôr u Nikki, ktorá ma inšpirovala už dávnejšie, ale musela som prestať cvičiť zo zdravotných problémov. 

No dnes som tu zase bez zdravotných problémov a som odhodlaná znova začať. Ešte som sa presne nerozhodla ako tu presne pridám moje výsledky, či po každých 10 dňoch, čiže po každom leveli alebo až po celom odcvičení a pomedzi to budem pridávať priebežné príspevky o tom ako sa mi darí. To sa zrejmé rozhodnem postupne.

Dnes som si urobila aj takúto tabuľku, do ktorej si budem zapisovať svoje "úspechy", ktoré sa mi podarili a takisto ak urobím nejaký prehrešok (čo dúfam, že sa nestane) tak aby som to mala stále na očiach a videla ako na tom som. Mám ju nalepenú v izbe na skrini, čiže ju budem mať stále na očiach. 

   
Tabuľka





A čo znamenajú jednotlivé stĺpce?
Deň - ten snáď nemusím vysvetľovať, ale bude sa mi v tom aspoň lepšie orientovať
30 DS - tam si budem zaznamenávať, či som v daný deň odcvičila alebo nie. Pevne verím, že tam budú samé usmiaté smajlíky
VODA - tu budem zaznamenávať či som vypila 2 litre a viac vody alebo nesladeného čaju
SLADKOSTI - tým myslím, že žiadne čokolády, keksíky ....
CVIKY NAVIAC - či som v daný deň urobila aj nejaké cviky naviac napr. drepy, prechádzka, brušáky ...

Nebudem si dávať do stĺpčekov tv. fajky, ale usmiatého a smutné smajlíka, ktoré tam dúfam nebudú.

Pridám sem aj jeden obrázok ako inšpiráciu a dúfam, že aj ja budem mať podobnú fotku. 

Celkom dobrá zmena za ten mesiac čo poviete?


Vidíme sa v ďalšom príspevku, xoxo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára